Customer Success Manager

Het is de missie van Toekan (www.toekan.app) om ouders een zorgeloze zoektocht naar buitenschoolse opvang en activiteiten aan te bieden. Het platform digitaliseert het volledige zoek- en inschrijvingsproces van buitenschoolse opvang en activiteiten (BOA) in Vlaanderen.

Naast het feit dat dit de zoektocht voor de ouders vergemakkelijkt, levert dit interessante inzichten waarmee lokale besturen en het Agentschap Opgroeien hun beleid kunnen verbeteren. Sinds de eerste versie online ging in mei 2025, merken we enorme interesse doorheen Vlaanderen. We voelen aan dat er heel wat lokale besturen zullen aansluiten van zodra het BOA-decreet in voege gaat in 2026. Gezien de enorme interesse, zoeken we iemand die alle betrokkenen op een veelzijdige manier wil begeleiden in hun digitale transformatie.

 - 

Wat mag je verwachten?

  • Een zinvolle job waarbij je dagelijks impact maakt voor ouders, kinderen, organisatoren van BOA en meer...
  • Een steile leercurve in een ambitieuze start-up waar ondernemerschap wordt aangemoedigd. 
  • Toffe (soms licht gestoorde) collega's. 
  • Vrijheid. De vrijheid om thuis te werken. Maar ook de vrijheid om jezelf te zijn. 
  • Een warme familiale omgeving. 
  • Een kantoor met een panoramisch uitzicht. 
  • Dagelijkse (gratis) lunch. 
  • Een marktconform loon en een tal van extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, telefoonabonnement, …). Alles is bespreekbaar. 

Solliciteer nu

Klaar om mee impact te maken met technologie?

Wat doe je?

  • Je geeft workshops over het hele land. Je leert BOA-organisatoren, hulpverleners en medewerkers van lokale besturen kennismaken met Toekan tijdens een interactieve training. Het doel is hier om alle betrokkenen mee te nemen in een collectief verhaal. 
  • Revolution is not a one time event. Vanaf een lokaal bestuur live op het platform staat, begeleid je hen om van Toekan een succes te maken. Je ondersteunt lokale besturen bij hun communicatiecampagnes en verdere opvolging.
  • Je beheert onze community mee. Je denkt na over hoe onze gebruikers het platform nog beter kunnen gebruiken, of hoe we enthousiaste gebruikers nog slimmer met het platform kunnen laten werken. 
  • Je denkt mee na over onze innovaties, interviewt gebruikers en bouwt mee aan ons pad richting de ideale softwaretoepassing. Je staat paraat om dagelijks voor een persoonlijke ondersteuning van de gebruikers te zorgen. 
  • Gezien we een groeiende start-up zijn, wordt je rol aangevuld met een brede waaier aan taken. Franse vertaling van een nieuwe feature? Pas de problème. Je cherche un vertaler. Nieuwe instructievideo op poten zetten? Ready, set, go! 

Wie ben jij?

  • Je houdt ervan om voor een groep te staan. Je houdt ervan om mensen iets bij te leren en een groep mee te nemen in een verhaal. 
  • Je bent een mensen-mens. Je houdt ervan om dagdagelijks in gesprek te gaan met onze gebruikers. Je houdt ervan om te telefoneren en te enthousiasmeren. 
  • Je bent empathisch en communiceert op een verbindende manier. Begrip tonen, luisteren en doorvragen komen als vanzelfsprekend voor jou. 
  • Je praat met klanten alsof ze je vrienden zijn. We verkiezen ‘hallo’ en ‘groetjes,’ boven ‘geachte mevrouw’. De wereld is al serieus genoeg. 
  • Je bent communicatief. Je kan uitleggen aan een oma wat TikTok is en weet dat je sommige cookies niet kan eten. 
  • Je beschikt over een vlotte pen zodat je de leiding kan nemen in onze geschreven communicatie naar klanten en gebruikers. 
  • Skills and motivation beat paper. Diploma’s zijn waardevol, maar we zijn vooral benieuwd naar je verhaal en motivatie. 
  • Je bent een teamspeler die open staat om te groeien. Je houdt ervan om feedback te ontvangen en te geven, terwijl je aan een persoonlijk groeitraject werkt.  

Interesse?

Dan mag je zeker jouw CV en motivatiebrief mailen naar contact@toekan.app.

We kijken ernaar uit je te ontmoeten! 

Apply now!

Thank you! Your submission has been received!
Er is iets misgegaan bij het verzenden van het formulier.

Discover more about our culture